La Cluj-Napoca funcţionează centrul global de formare şi instruire al companiei multinaţionale Thomsons Online Benefits, care ajută organizaţiile globale precum Cisco, Microsoft, Samsung sau RBS să îşi maximizeze investiţiile în programe de pensii şi beneficii. Până şi ambasadorul Marii Britanii, Martin Harris, care a vizitat azi compania, a fost impresionat de cei 50 de angajaţi români.
“Vedem în Cluj-Napoca un centru cheie al afacerilor noaste globale, motiv pentru care am derulat o campanie de recrutare intensă încă de când am sosit aici anul trecut: vom dubla numărul personalului nostru din Cluj şi planificăm să investim masiv în următorii trei ani, mai ales datorită prezenţei Thomsons Academy care, în numai două luni de la lansarea sa, a găzduit deja mai mult de 40 de angajaţi din birourile globale Thomsons”, a declarat Michael Whitfield, CEO al Thomsons Online Benefits, cu ocazia vizitei ambasadorului Marii Britanii la Cluj. Biroul Thomsons din Cluj are în prezent 50 de angajaţi şi plănuieşte să se extindă la peste 100 în următorii trei ani. Una dintre afacerile cu o rată de creştere deosebită în Marea Britanie, Thomsons ajută organizaţiile globale să îşi maximizeze investiţiile în programe de pensii şi beneficii. Printre clienţii Thomsons Online Benefits se numără companii precum Cisco, Microsoft, Samsung sau RBS.
De ce este Thomsons Academy la Cluj
“Thomsons a decis să investească în dezvoltarea unui centru global la Cluj, cunoscând talentul remarcabil al oamenilor din această zonă. Când am ajuns pentru prima dată la Cluj, am fost impresionaţi de oamenii pe care i-am angajat, de pregătirea şi pasiunea lor, iar modul în care au reuşit să se integreze a fost molipsitor. Echipa Thomsons Academy este responsabilă pentru funcţionarea din toate punctele de vedere a acestui centru de pregătire adresat noilor noştri angajaţi, celor dej