Grupul american Yahoo! a modificat, marţi, aspectul mesageriei sale gratuite Yahoo Mail, continuându-şi astfel eforturile pe care le face pentru a deveni un concurent tot mai serios al rivalului său Google în domeniul serviciilor de utilizare zilnică, informează AFP.
Modificările, anunţate cu ocazia celei de-a 16-a aniversări a Yahoo Mail, includ posibilitatea de "a înfrumuseţa" e-mailul cu imagini de pe Flickr, filiala grupului Yahoo! specializată în partajarea de fotografii, potrivit blogului oficial al grupului american.
Funcţii care erau până acum rezervate utilizatorilor plătitori ai unui cont "premium", precum adrese suplimentare şi transferuri automate de mesaje, vor fi extinse şi pentru versiunea de bază gratuită, iar volumul de stocare online a fost crescut la 1 teraoctet.
Noul Yahoo Mail este disponibil pentru moment în limba engleză în nouă ţări, inclusiv Statele Unite şi Marea Britanie, dar Yahoo! promite să îl extindă "în mai multe ţări şi în mai multe limbi, în curând".
De când a ajuns la conducerea grupului Yahoo!, în vara anului 2012, directorul general Marissa Mayer, fost manager la Google, s-a lansat într-o vastă operaţiune de "toaletare" a serviciilor grupului şi într-o serie de achiziţii, cu obiectivul de a relansa creşterea companiei, aflată declin de mai mulţi ani.
Grupul american Yahoo! a modificat, marţi, aspectul mesageriei sale gratuite Yahoo Mail, continuându-şi astfel eforturile pe care le face pentru a deveni un concurent tot mai serios al rivalului său Google în domeniul serviciilor de utilizare zilnică, informează AFP.
Modificările, anunţate cu ocazia celei de-a 16-a aniversări a Yahoo Mail, includ posibilitatea de "a înfrumuseţa" e-mailul cu imagini de pe Flickr, filiala grupului Yahoo! specializată în partajarea de fotografii, potrivit blogului oficial al grupului american.
Funcţii care