Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microintreprinderi si persoane fizice autorizate (PFA), care permite un plus de control si siguranta asupra operatiunilor din conturile lor.
BCR Alert Pluseste un serviciu care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificata de client, de fiecare data cand o operatiune este efectuata din sau in conturile detinute la banca, pe care este activat serviciul, aducand un plus de siguranta si control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse in alerte (locatia efectuarii operatiunii, data si ora).
“Dupa succesul lansarii serviciului BCR Alert pentru clientii persoane fizice in urma cu un an de zile si care a dus la trimiterea a peste 1 milion si jumatate de alerte (SMS si Email), BCR vine acum si in intampinarea nevoilor clientilor sai Micro si PFA. Prin intermediul acestui nou serviciu, clientii Micro si PFA au posibilitatea de a-si personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se genereaza, precum si posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe email si invers)“, a declarat Bogdan Octavian Marin, director eExecutiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Clientii care aleg sa primeasca notificarile prin email beneficiaza de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzactiile din sau in cont, fara sa plateasca vreun comision suplimentar.
Mesajele se transmit in momentul efectuarii tranzactiei, cu exceptia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc in intervalul 10.00 - 20.00.
Valoarea minima pe care trebuie sa o aiba tranzactiile ca sa fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unitati monetare (ex. 100 lei/ 100 euro), cu exceptia tranzactiilor efectuate prin Direct Debit si Standing Order.