Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket al său din oraşul Iaşi, joi, 10 octombrie 2013, ridicând numărul total de magazine în acest format la 71.
Noul supermarket, în suprafață totală de 430 m.p., se va deschide la ora 8:00, în cartierul Nicolina, şi urmează aceeaşi strategie de "preţuri mici, zilnic". Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 4.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naţionale.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de ţări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă că un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienţi din Europa, Asia şi America Latină.
În România, Grupul Carrefour numără 135 magazine dintre care 24 hipermarket-uri "Carrefour", 71 supermarket-uri "Market", 39 magazine de proximitate "Express" şi un website de comerţ online: www.carrefour-online.ro. Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket al său din oraşul Iaşi, joi, 10 octombrie 2013, ridicând numărul total de magazine în acest format la 71.
Noul supermarket, în suprafață totală de 430 m.p., se va deschide la ora 8:00, în cartierul Nicolina, şi urmează aceeaşi strategie de "preţuri mici, zilnic". Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 4.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naţionale.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de ţări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă că un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienţi din Europa, Asia şi America Latină.
În România, Grupul Carrefour numără 135 magazine dintre care 24 hipermarket-uri "Carrefour", 71 supermarket-uri "Market", 39 magazine d