* ADEVARUL
* Ponta justifică eventuala prelungire a privatizării CFR Marfă: Până nu se dă avizul Consiliului Concurenţei, nu am voie să predau societatea
Premierul Ponta a justificat o eventuală prelungire a termenului de finalizare a privatizării CFR Marfă, scadent la jumătatea acestei luni, prin faptul că Guvernul nu ar putea să transfere compania în proprietate privată nici dacă sunt achitaţi acum toţi banii, fără avizul Consiliului Concurenţei. Guvernul va discuta în şedinţa de azi posibilitatea amânării termenului până la 20 decembrie. El nu s-a pronunţat legat de prelungirea acestui termen, precizând că va discuta cu ministrul Transporturilor şi va fi decis atunci dacă procedura de privatizare va fi oprită, caz în care statul trebuie să restituie cumpărătorului banii achitaţi până în prezent, sau va fi continuată. Premierul a precizat că, până în prezent, au fost îndeplinite toate procedurile, în sensul în care firma câştigătoare a depus o garanţie de 10 milioane euro şi a plătit 20 milioane de euro.
* Casa de Insolvenţă Transilvania: Codul Insolvenţei trimite firmele mijlocii şi mari în faliment, nu se pot reorganiza într-un an
Codul Insolvenţei va afecta companiile mijlocii şi mari, pentru care reorganizarea nu poate dura doar un an, şi le împinge către faliment, fenomen care se va propaga şi către furnizori şi va determina desfiinţarea de locuri de muncă, potrivit specialiştilor Casei de Insolvenţă Transilvania (CITR). Reprezentanţii CITR apreciază că măsurile vor destabiliza mediul de afaceri, în loc să-l ajute, pentru o companiile fiind dificil să se redreseze într-o perioadă de numai un an. O altă modificare prevăzută în ordonanţa privind Codul Insolvenţei care va genera o practică neunitară şi inechitabilă permite creditorului curent, care deţine împotriva averii debitorului creanţe născute în perioada de observaţie, să declanşeze