HBO Europe a lansat o noua identitate grafica in cele cincisprezece tari din Europa Centrala si de Est si Olanda. In acord cu identitatea grafica lansata, site-urile HBO din fiecare tara au un nou design.
„Am colaborat cu compania americana Viewpoint Creative, una dintre cele mai importante agentii axate pe grafica de televiziune, dar si cu fiecare birou local HBO in parte”, a declarat Eric Council, VP regional marketing al HBO Europe.
„Adevarata provocare a unei noi grafici este ca fiecare parte a pachetului sa creeze un tot unitar pentru a oferi o definitie a ceea ce reprezinta acest brand. Uneori, asta inseamna ca trebuie sa faci un pas inapoi si sa impingi in fata continutul, adica ceea ce defineste cu adevarat brandul HBO”, a adaugat el.
Pe langa noua identitate grafica, fiecare tara in parte isi relanseaza site-ul cu o interfata mai simpla, mai curata si cu o grafica mai precisa. Noul design al fiecarei tari in parte a fost creat de catre departamentul Digital Media al HBO Europe.
HBO Central Europe - detinut de Home Box Office Inc. - difuzeaza in acest moment programe de televiziune in 14 tari din regiune, printre care: Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Romania, Bulgaria, Moldova, Macedonia, Slovenia, Croatia, Serbia, Kosovo, Muntenegru, Macedonia si Bosnia.
In Romania, HBO ofera canale TV cu continut premium ? HBO, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2, precum si HBO HD, canal de tip digital. HBO Europe a lansat o noua identitate grafica in cele cincisprezece tari din Europa Centrala si de Est si Olanda. In acord cu identitatea grafica lansata, site-urile HBO din fiecare tara au un nou design.
„Am colaborat cu compania americana Viewpoint Creative, una dintre cele mai importante agentii axate pe grafica de televiziune, dar si cu fiecare birou local HBO in parte”, a declarat Eric Counci