Volksbank Romania a anuntat miercuri a relansat serviciile de notificare prin SMS a clientilor, intr-o varianta imbunatatita. Potrivit bancii, in prezent, aproape unul din zece clienti foloseste serviciul Info SMS, ceea ce arata potentialul de crestere al acestui segment.
Astfel, daca in varianta initiala, notificarile pe cont erau oferite diferit de cele privind tranzactiile cu cardul, in noua varianta, serviciile au fost unificate, iar clientii vor primi alerte indiferent ca este vorba de o tranzactie efectuata prin contul curent, sau de o tranzactie cu cardul.
Serviciul este disponibil in doua variante: Info SMS si Info SMS Plus, diferite prin gradul de acoperire a alertelor trimise si numarul de mesaje ce pot fi primite in mod gratuit in fiecare luna.
”Cand vine vorba de accesarea serviciilor bancare pe mobil, alertele prin SMS continua sa fie cel mai popular serviciu, atat in Romania, cat si la nivelul Uniunii Europene. La Volksbank, numarul de utilizatori a crescut cu aproape 50% in ultimul an, insa credem ca mai este mult loc de crestere”, declara Marius Istrati, seful departamentului Management Produse Retail in cadrul Volksbank Romania.
Serviciul Info SMS este oferit gratuit in cadrul pachetelor de cont curent (Contul Complet si Contul Premium), fiind disponibil si ca serviciu de sine statator pentru care se plateste un comision lunar. Costul lunar este de 5 sau 7 lei, in functie de varianta aleasa.
Fondata in anul 2000, Volksbank este o institutie financiara cu origini austriece, care deserveste peste 150.000 de clienti, fiind una dintre cele mai importante 10 banci de pe piata locala, cu active de 4.4 miliarde euro.
Banca are 130 de sucursale, acoperind cele mai importante arii ale tarii. Ca banca universala, Volksbank ofera produse si servicii pentru persoane fizice, companii mici si m