Ghiță, ciobanul din Jina devenit vedetă datorită campaniei de publicitate realizată de Vodafone, declară că este un client fidel al companiei de telefonie concurentă, Orange.
Ciobanul care zâmbește voios în reclamele Vodafone are de ani buni cartelă de Orange, chiar încă de când compania se numea Dialog. Nici contractul cu Vodafone nu l-a făcut să renunțe la cartela Orange.
Într-un interviu pentru Tribuna.ro, Ghiță a declarat că pe Vodafone vorbeşte numai de când a realizat proiectul pentru această companie. "După ce se gată contractul, gata", spune el.
De fapt, Ghiță este și clientul celor de la Cosmote. "Dacă merg încolo şi încoace, ca să am semnal peste tot", spune ciobanul din Jina. "Dacă nu e semnal pe una, merge pe cealaltă. Şi dacă nici pe aia, atunci pe a treia”.
El povestete că reclamele realizate pentru Vodafone i-au schimbat viața transformându-l într-o adevărată vedetă. Lumea îl recunoaște pe stradă și chiar îli solicită autografe.
În vârstă de 28 de ani, Gheorghe Dănuleţiu, a devenit imaginea Vodafone dintr-o simplă întâmplare. "Am cunoscut un domn de la Bucureşti. Era fotograf şi vroia să facă un album despre transhumanţă. M-a fotografiat şi pozele au fost date mai departe. Aşa m-au contactat cei de la Vodafone", explică Ghiţă.
Deși treaba la stână nu se oprește niciodată, Ghiță și-a făcut timp și pentru rețelele de socializare. În februarie, şi-a făcut cont pe facebook şi încă de atunci - cum spune el - nevasta era cu gura pe el. "Iar eşti cu Facebook-ul ăla?", îi reproşa.
Cu peste 300.000 de ”like-uri”, Ghiță Ciobanul nu își neglijează prietenii virtuali. În fiecare zi postează fotografii și răspunde la mesaje și comentariil.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO: Traian Băsescu: Nu pot să stau în remorca unui MITOMAN cum e Victor PontaCaracatiţa electorală a lui Liviu DragneaRUSIA AVERTIZEAZĂ OLANDA: Relaţiile cu Haga