Știrile și rețetele culinare se află în topul informațiilor căutate pe internet de către utilizatorii români, potrivit studiului gemiusAudience realizat, în luna august, de agenția de cercetare Gemius. Studiul a fost prezentat, astăzi, în cadrul conferinței Internet & Mobile World.
Potrivit cercetării, urmatoarele teme de interes din punct de vedere al popularității sunt informatiile despre sănătate/medicină, educație/dezvoltare profesională și locuri de muncă.
Conform rezultatelor studiului, în luna august 2013, 5,8 milioane de internauți romani au căutat știri pe internet. 55% dintre aceștia sunt bărbați, iar 45% femei. Majoritatea celor interesați de știri au vârstă cuprinsă între 25 și 44 de ani și trăiesc în mediul urban.
Pe locul doi în topul intereselor se situează rețetele culinare – 4,5 milioane de utilizatori români au fost interesați de acest subiect în luna august. 66% din totalul celor care au căutat rețete culinare sunt femei, iar segmentul de vârstă cel mai interesat de acest subiect este 25-34. Studiul arată ca aproximativ 82% dintre cei care caută rețete pe internet sunt responsabili de realizarea cumpărăturilor în gospodărie, cel puțin în egală măsura cu ceilalți membrii ai familiei.
În luna august 2013 s-au înregistrat 8,9 milioane de utilizatori români de internet. 66, 28% dintre aceștia trăiesc în mediul urban, în timp ce 33,72% provin din mediul rural.
Un procent semnificativ de 68,65% dintre internauții români, au mai mult de 5 ani de experiență în folosirea internetului.
Știrile și rețetele culinare se află în topul informațiilor căutate pe internet de către utilizatorii români, potrivit studiului gemiusAudience realizat, în luna august, de agenția de cercetare Gemius. Studiul a fost prezentat, astăzi, în cadrul conferinței Internet & Mobile World.
Potrivit cercetării, urmatoarele teme de interes d