Generali Romania a lansat două pachete de asigurări personalizate, dedicate întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) din 5 domenii economice, asigurări care acoperă peste 18 riscuri specifice fiecărei activităţi.
Cele 5 domenii selectate sunt şcoli şi grădiniţe (creşe, şcoli, grădiniţe, centre educaţionale), birouri şi cabinete (agenţii de turism, de real-estate, de administrare, notariale sau cabinete medicale şi de terapie, farmacii), saloane de frumuseţe (frizerii, beauty-centers), restaurante şi hoteluri (restaurante, cofetării, fast-food-uri, baruri, hoteluri, pensiuni) şi magazine alimentare (cu băuturi, legume, carne, dulciuri).
“Suntem convinşi că micii întreprinzători au nevoie de un produs de asigurare dedicat business-ului lor, care să acopere riscurile la care ei sunt direct expuşi. În consecinţă, Generali a selectat 5 categorii de IMM-uri, cu business-uri diferite, pentru care a construit pachete de asigurare specifice. Unicitatea produsului este dată de faptul că vorbim de o asigurare pentru IMM-uri dedicată, personalizată, cu acoperire pentru riscurile specifice fiecărui business şi cu un preţ extrem de atractiv“, a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.
Pentru fiecare domeniu au fost create câte două pachete – Eficient şi Avantaj, care diferă în funcţie de sumele asigurate, implicit limitele de despăgubire, şi de riscurile acoperite. Avantaj este pachetul care oferă acoperire pentru o gamă mai largă de riscuri specifice afacerii asigurate.
De asemenea, în funcţie de domeniul de activitate, cele doua pachete conţin, pe lângă riscurile standard pentru IMM-uri, şi clauze suplimentare ce asigură riscuri specifice, care ameninţă să prejudicieze imaginea şi reputaţia IMM-ului în cauză, precum:
• Şcoli şi grădiniţe – răspundere pentru intoxicaţia cu salmonella şi despăgubirea bunurilor furate copiilor din incinta şcol