Celebrul personaj de reclamă, Ghiţă Ciobanul, face o mărturisire care s-ar putea să nu fie pe placul celor de la Vodafone.
Înainte, era doar Ghiţă. Un cioban din Jina, ca mulţi alţii. Acum, meseria îi este iute alăturată numelui. Şi s–a creat un brand: Ghiţă Ciobanul. Şi a devenit faimos după ce a apărut într–o serie de reclame la compania de telefonie mobilă Vodafone. Deşi promovează Vodafone–ul, nu acesta îi e "marea dragoste". Ci vechiul Dialog, aşa cum era numit Orange–ul, demult. De ani buni are cartelă pe Orange şi spune că pe Vodafone vorbeşte numai de când a realizat proiectul cu această companie. Adică de prin februarie.
Dar pentru că un păstor umblă prin văi şi munţi şi are şi familie, trebuie să ţină legătura cu cei de acasă indiferent de circumstanţe. Aşa că şi–a adăugat în palmares şi o cartelă Cosmote. Pentru ca trio–ul să fie perfect, scrie Tribuna.
(Sursa: realitatea.net) Celebrul personaj de reclamă, Ghiţă Ciobanul, face o mărturisire care s-ar putea să nu fie pe placul celor de la Vodafone.
Înainte, era doar Ghiţă. Un cioban din Jina, ca mulţi alţii. Acum, meseria îi este iute alăturată numelui. Şi s–a creat un brand: Ghiţă Ciobanul. Şi a devenit faimos după ce a apărut într–o serie de reclame la compania de telefonie mobilă Vodafone. Deşi promovează Vodafone–ul, nu acesta îi e "marea dragoste". Ci vechiul Dialog, aşa cum era numit Orange–ul, demult. De ani buni are cartelă pe Orange şi spune că pe Vodafone vorbeşte numai de când a realizat proiectul cu această companie. Adică de prin februarie.
Dar pentru că un păstor umblă prin văi şi munţi şi are şi familie, trebuie să ţină legătura cu cei de acasă indiferent de circumstanţe. Aşa că şi–a adăugat în palmares şi o cartelă Cosmote. Pentru ca trio–ul să fie perfect, scrie Tribuna.
(Sursa: realitatea.net)