Modern Calor ar trebui să ducă o campanie agresivă de marketing, să promoveze sistemul centralizat de încălzire şi să modifice contractele individuale astfel încât să fie în favoarea clientului şi nu al operatorului. Asta susţine omul de afaceri Valeriu Iftime, preşedintele CA al Elsaco.
Valeriu Iftime spune că la ora actuală, Modern Calor are cea mai nouă şi performantă sursă, reţele sunt înlocuite în mare parte şi nu se mai înregistrează pierderi dar în schimb nu se face nimic pentru a atrage clienţii.
„Este o problemă de management la Modern Calor. Un serviciu public trebuie orientat spre client. Atâta timp cât oamenii nu înţeleg că au o sursă bună şi că trebuie să plătească, nu e treaba omului din apartameni ci a operatorului. Operatorul trebuie să fie orientat spre client. Trebuie să stea la uşa clientului şi să-i spună cât e de bună căldura de la CET. În Botoşani este cea mai nouă sursă din România, utilajele sunt ieftine şi au rezultate bune. În plus, apa de adaos este cea care se pierde în reaţeaua din municipiu. Un oraş ca Botoşaniul are unul-doi metri pe zi apă de adaos în condiţiile în care avea 200 de metri cubi pe zi”, a spus Valeriu Iftime care a adăugat:
„Dalkia Iaşi este prezentă în fiecare zi în toate ziarele. Nu există zi în care să nu fie o emisiune la televiziunile din Iaşi, despre căldură. Marketingul la Modern Calor este cel mai important lucru. este vânzarea. Nu faci vânzare, eşti mort”.
Omul de afaceri botoşănean consideră că Modern Calor ar trebui să modifice contractele dintre operator şi client iar clientul să aibă mult mai multe drepturi şi să primească despăgubiri în cazul în care rămâne fără căldură. Mai mult, Valeriu Iftime susţine că angajaţii Modern Calor trebuie să le facă oferte avantajoase botoşănenilor care au centrale termice de apartament.
Energia electrică depinde de energia termică
În