Prima zi cu nori, a doua cu soare. Cam aşa poate fi rezumată penultima rundă a CNRD 2013, Raliul Iaşiului, pentru braşovenii Dan Gîrtofan şi Adrian Berghea. Giri şi Adi au avut un început sub semnul problemelor, diferenţialul spate jucându-le feste pe probele din ziua de vineri. Odată problemele rezolvate, partea a doua a cursei, care a avut loc sâmbătă, a fost una diametral opusă faţă de ce se întâmplase înainte cu 24 de ore, lucru reflectat şi în clasamentul final, unde cei doi s-au situat pe locul 4. „A fost un raliu frumos, şi cu rele şi cu bune. Vineri am avut o problemă cu diferenţialul spate, care, împreună cu o alegere neinspirată a setărilor, nu mi-au oferit încredere în maşină. Practic, maşina era foarte supraviratoare, pe unele viraje parcă ziceai că se rupe în două, aşa de mult fugea spatele. Ba chiar pe un ac de păr ne-a făcut să ne să şi răsucim. După ce am revenit la setările vechi, totul a fost mult mai bine şi asta s-a văzut în evoluţia de sâmbătă. Per total, a fost un raliu ok pentru noi”, a spus Dan Gîrtofan. Chiar dacă au punctat bine la etapa ieşeană, Giri şi Adi şi-au văzut năruite şansele la podiumul sezonului 2013. „Ne pare rău că nu am reuşit să păstrăm tradiţia ultimilor ani şi să fim în primele trei locuri la final de sezon, dar cum se spune, ultima impresie contează şi sperăm să ne revanşăm în faţa fanilor la ultima rundă, cea de la Harghita”, a mai adăugat Gîrtofan.
Prima zi cu nori, a doua cu soare. Cam aşa poate fi rezumată penultima rundă a CNRD 2013, Raliul Iaşiului, pentru braşovenii Dan Gîrtofan şi Adrian Berghea. Giri şi Adi au avut un început sub semnul problemelor, diferenţialul spate jucându-le feste pe probele din ziua de vineri. Odată problemele rezolvate, partea a doua a cursei, care a avut loc sâmbătă, a fost una diametral opusă faţă de ce se întâmplase înainte cu 24 de ore, lucru reflectat şi în clas