EY, una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale din lume, a obţinut în anul fiscal încheiat la 30 iunie venituri de 25,8 mld. dolari, în creştere cu 7,7% faţă de anul anterior.
Aceasta este cea rapidă creştere a veniturilor EY din ultimii cinci ani, potrivit informaţiilor anunţate de companie.
Pe regiuni, cea mai mare creştere a afacerilor EY s-a înregistrat în SUA (Ă10,4%), EMEIA - Europa, Orientul Mijlociu, India si Africa (Ă7%) şi regiunea Asia-Pacific (Ă3,9%), în timp ce în Japonia avansul a fost de doar 0,8%.
Pe linii de business, cea mai mare ascensiune a veniturilor, de 18%, s-a înregistrat pe componenta asistenţă în afaceri, veniturile ajungând la 5,8 mld. dolari. Pe partea de taxe creşterea a fost de 7%, la 6,9 mld. dolari, pe componenta de assurance avansul a fost de 4%, la 10,9 mld. dolari, iar la asistenţa în tranzacţii plusul de venituri a fost de 3%, la 2,2 mld. dolari.
De la 1 iulie 2013, Ernst & Young a devenit EY, logo-ul s-a schimbat pentru a răspunde acestei modificări, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Schimbarea identităţii vizuale reflectă noua strategie a companiei până în 2020. Strategia EY până în 2020 include o mai multe obiective, precum sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piaţă cu produsele şi ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year şi servicii dedicate antreprenorilor sau dezvoltarea unei noi generaţii de lideri, care să evolueze apoi în roluri-cheie la nivel de companii, instituţii publice sau academice.
Din vara acestui an, EY are şi un nou şef la nivel mondial, Mark Weinberger devenind global chairman şi CEO al EY, în locul lui James Turley.
EY, ca şi firmă globală, a decis la 1 iulie 2008 să treacă la un nou model de business care presupune o structură integrată la nivel global. România se află în aria numită EMEIA