Sursa foto: IAA
COCA-COLA, PREMIATĂ CU SILVER DRUM. Compania Coca-Cola a câştigat Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, la categoria Digital Campaigns, scrie Mediafax. Campania a fost realizată de MRM Romania și McCann Bucuresti.
Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitaţi să dea curs provocării inedite de a cânta, prin telefon, cunoscuta piesă “Praf de Stele”, alături de Adi Despot, solistul trupei Viţa de Vie.
Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Viţa de Vie de la B’ESTFEST 2013.
“Acest Duet Banner pe telefon, făcut în premieră absolută, reprezintă acum un nou trend în publicitatea online – implicarea directă a consumatorilor, care începe în online şi apoi se mută în lumea reală”, a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.
Coca-Cola câştigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST
NOI RESTRUCTURĂRI LA REUTERS. Agenţia de presă Reuters prevede restructurări “voluntare”, precum şi închiderea birourilor editoriale din Washington, a anunţat, ieri, sindicatul jurnaliştilor Newspaper Guild.
Planul prevede compensaţii financiare mai mari în raport cu contractele standard pentru salariaţii care aleg să plece şi au o vechime în companie de minimum 18 ani, potrivit unui articol publicat pe site-ul sindicatului, care precizează că este vorba de 97 de jurnalişti.
Conducerea a informat în paralel sindicatul despre intenţia sa de a concedia şapte jurnalişti: doi de la New York, care vor fi mutaţi la Bangalore, în India, şi cinci de la Miami, unde agenţia va păstra doar o singură persoană.
Reuters intenţionează să-şi închidă birourile din Washington şi să facă noi restructurări
FACEBOOK, DETRONAT DE TWIT