YouTube Music Day, primul eveniment YouTube dedicat industriei muzicale din România, are loc vineri, de la ora 10.00, în Bucureşti, la The Ark şi debutează cu o conferinţă de presă sub forma unui talk show cu reprezentanţii caselor de discuri, informează un comunicat de presă remis MEDIAFAX.
În cadrul conferinţei de presă, Dan Bulucea, country manager Google România, Maciej Sojka, Head of Video Partnership CEE, Bogdana Butnar, Industry Manager la Google România, alături de Dan Popi, de la Cat Music, şi Cătălin Muraru, de la Roton, vor discuta despre importanţa YouTube ca platformă globală de promovare pentru industria muzicală şi modul în care artiştii români pot să utilizeze YouTube pentru a ajunge la publicul din alte ţări şi a avea succes. Conferinţa va fi moderată de Bogdana Butnar.
Conferinţa de presă va fi urmată de workshop-urile YouTube Music Day, dedicate reprezentanţilor industriei muzicale, în cadrul cărora specialiştii Google şi YouTube vor prezenta informaţii utile şi strategii de dezvoltare a canalelor de YouTube.
Muzica este unul dintre cele mai importante tipuri de conţinut de pe YouTube, vizionat de milioane şi milioane de oameni. La sfârşitul anului trecut, "Gangam style" a devenit primul videoclip care a depăşit 1 miliard de vizualizări pe YouTube, iar în prezent se apropie de pragul de 2 miliarde. Şi în România, casele de discuri şi muzicienii conduc în topul canalelor cu cei mai mulţi abonaţi şi vizionări, iar muzica este principalul tip de conţinut pentru care utilizatorii de internet din România folosesc YouTube. YouTube este o componentă esenţială pentru industria muzicală şi oferă artiştilor expunere către ascultatorii din întrega lume.
YouTube Music Day, primul eveniment YouTube dedicat industriei muzicale din România, are loc vineri, de la ora 10.00, în Bucureşti, la The Ark şi debutează cu o conferinţă de pres