Oficialii GMP nu au precizat ce pachet de actiuni detine Diceanu.
Ana-Maria Diceanu lucreaza de sapte ani in cadrul GMP PR, timp in care a ocupat pe rand functiile de PR director, manager al diviziei de gestionare a crizei si director de dezvoltare a businessului.
Din ultima pozitie, ea s-a ocupat de dezvoltarea noilor divizii de business ale agentiei, printre care social media, managementul crizei si strategie.
Diceanu are 12 ani de experienta in comunicarea corporate si managementul reputatiei, perioada in care a gestionat din pozitia de consultant proiecte precum procesul de listare pe bursa al A&D Pharma, achizitia activelor Tractorul Brasov sau campania pentru Bucuresti a Apa Nova.
Managerul a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii din Bucuresti si cursurile Chartered Institute of Public Relations Londra.
Citeste si:Greii din IT au lansat o fundatie de antreprenoriat. Afla din emisiunea Start-Up Wall-Street cum pot fi ajutate afacerile mici!Cat va fi piata de PR in 2012 si care vor fi principalele tendinteRomastru isi largeste portofoliul cu un medicament pentru disfunctiile cardiace
“Acum 7 ani, echipa GMP PR era un departament in cadrul agentiei de advertising si incapea in masina lui Felix. Erau planuri mari, doar pe hartie. Astazi este o agentie care deschide drumuri si isi sustine angajatii sa isi puna in aplicare visele si pasiunile.
Provocarea noastra este sa vedem lucrurile inainte ca ele sa se intample si sa oferim clientilor servicii de comunicare adaptate contextului socio-economic post recesiune,” a spus Ana-Maria Diceanu, senior partner GMP PR
GMP PR este una dintre cele mai mari agentii independente de relatii publice din Romania cu 21 de specialisti in comunicare si afaceri de 1,65 milioane de euro in 2011.
Compania lucreaza pentru clienti precum Petrom,