Romtelecom a inceput sa furnizeze servicii de suport IT local, la nivel national, pentru peste 1000 de unitati ale Bancii Comerciale Romane (BCR), ca urmare a castigarii procesului de licitatie organizat anul acesta de catre institutia financiara, a anuntat joi operatorul de comunicatii. Noul contract, a carui valoare nu a fost comunicata, consolideaza parteneriatul strategic dintre cele doua parti, fiind complementar celui semnat intre Romtelecom, Cosmote si BCR in 2011 pentru servicii telecom integrate, cel mai mare asemenea contract de pe piata la acel moment.
Serviciile de suport IT constau in repararea, inlocuirea, instalarea si asigurarea de suport local pentru echipamentele hardware si aplicatiile software ale bancii, dar si remedierea eventualelor probleme aparute in infrastructura unitatilor BCR.
Pentru a furniza catre BCR serviciile solicitate, Romtelecom dispune de o echipa de pana la 350 de persoane care administreaza, de asemenea, necesitatile IT ale intregului portofoliu de clienti al Romtelecom pentru Serviciile IT interne si externe. Pe acest segment, Romtelecom furnizeaza suport, in prezent, pentru aproximativ 50.000 de echipamente, ale peste 50 de clienti.
"Romtelecom a semnat cel mai mare contract din piata de telecom cu o banca, in 2011. Acela a fost punctul de plecare al unui parteneriat strategic cu BCR, fapt ce demonstreaza forta in crestere a Romtelecom in ceea ce priveste solutiile de business. Rezultatul acestei noi licitatii reflecta faptul ca Romtelecom are capabilitati IT&C unice, cu cele mai bune rezultate", a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom si Cosmote Romania.
Romtelecom si Cosmote furnizeaza BCR, de asemenea, si servicii integrate de telefonie VoIP pe baza tehnologiei CISCO, servicii administrate VPN si servicii de voce si date mobile prin intermediul Cosmote Romania. Contractul prev