Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Advertising şi Webstyler pentru Gândul.info a primit marele premiu al secţiunii Digital Campaigns la Golden Drum, cel mai important festival de comunicare din Europa centrală şi de sud-est, potrivit unui comunicat.
Acesta este primul Grand Prix primit de GMP şi Webstyler la Golden Drum ori altă competiţie internaţională şi se alătură unui portofoliu bogat de premii naţionale şi internaţionale primite de cele două agenţii.
"Why don't you come over?", campania realizată în România care s-a bucurat de cea mai mare vizibilitate internaţională, a venit ca un răspuns al Gândul.info, GMP Advertising şi Webstyler la campania britanică menită să stopeze "exodul" de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricţiilor de pe piaţa muncii, în ianuarie 2014. Pornită în mediul online la iniţiativa GMP Advertising şi Gândul.info, în doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională, echivalentul a 2 milioane de euro free media.
"Felicitări clientului Gândul.info pentru curaj. Aţi îndrăznit şi am câştigat! Nu este o coincidenţă că primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicării digitale. Industria de comunicare se schimbă, iar noi nu putem sta deoparte, spectatori, ci contribuim la schimbare. Începând cu acest an, GMP şi-a propus să exploreze cât mai mult zona comunicării digitale. Campania pentru Gândul.info, dar mai ales această apreciere cu Grand Prix în categoria Campanii Digitale confirmă valoarea echipei şi pe competenţa digitală. Bravo Mihai şi echipelor GMP şi Webstyler", a declarat Felix Tătaru, General Manager GMP.
"Am câştigat acest premiu în categoria Digital Campaigns, categorie în care ingredientul cel mai important este engagementul. În campania asta român