Miercuri, 9 octombrie, a început ediția 2013 a Internet & Mobile World, eveniment „business to business” dedicat soluţiilor digitale, mobile şi de software din România, găzduit de Romexpo Bucureşti. Trei scene, zeci de conferințe și workshop-uri, sute de expozanți și o mulțime de infromații îi așteaptă și astăzi pe cei care vor să se pună la curent cu ce mai e nou în zona de internet și mobile.
Indicatori de performanță pentru campaniile digitale
Dintre prezentările și discursurile din prima zi a Internet & Mobile World mi-au captat atenția cele din panelul „Digital performance”, în care Bogdana Butnar, Industry Manager, Youtube România,
Oana Dumitrescu, Head of Online Marketing, Zitec, și Corina Dumitrescu, Social Media Manager, Momobi, au vorbit despre ce ar trebui să urmărești la o campanie pe Youtube, care sunt indicatorii de performanță în cazul unei acțiuni de promovare pe dispozitive mobile și cum ar trebui să arate o campanie multichannel de succes.
„În campanii de mobile KPI se referă în special la numărul de descărcări ale unei aplicații, de vânzările pe care le generăm prin intermediul acelei aplicații sau dacă aceasta face alte lead-uri: pot fi înscrieri la newsletter, apeluri în call-center etc. Aceștia ar fi indicatorii de performanță care se urmăresc în mod tradițional în astfel de campanii”, a spus Oana Dumitrescu.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro