Platforma de socializare Twitter a detronat reţeaua Facebook în rândul adolescenţilor americani, potrivit rezultatelor unui studiu efectuat de o bancă comercială din Statele Unite ale Americii, informează AFP.
Astfel, 26% din cei 8.600 de adolescenţi intervievaţi preferă Twitter, iar numai 23% utilizează reţeaua Facebook şi Instagram, potrivit rezultatelor studiului efectuat de banca comercială Piper Jaffray.
Un studiu realizat de Piper Jaffray la începutul acestui an arăta că 30-33% dintre adolescenţii americani preferau atunci să folosească Facebook în detrimentul Twitter.
Noul studiu arată, totodată, că Twitter, Facebook şi Instagram sunt cele mai utilizate platforme sociale de către tinerii americani, doar 4% dintre ei preferând site-ul pentru bloguri Tumblr, iar 3%, reţeaua socială Google+.
Totuşi, "în ciuda preferinţei adolescenţilor pentru alte reţele, continuăm să credem că Facebook va oferi în lunile următoare surse de finanţare suplimentare, datorită serviciilor video şi Instagram", declară Gene Munster, expert al băncii Piper Jaffray.
"Instagram rămâne o achiziţie pentru Facebook", adaugă acesta, mai ales datorită introducerii, în viitorul apropiat, în Statele Unite a serviciilor de publicitate pe acest site de partajare de fotografii.
Twitter, care are 218 milioane de utilizatori în întreaga lume, estimează că va fi cotat în curând la Bursă. Cu operaţiuni de aproximativ un miliard de dolari, Twitter urmăreşte să evite greşelile comise de marele său rival Facebook anul trecut, când s-a confruntat cu probleme tehnice şi o cădere vertiginoasă a cotaţiilor la Bursă. Platforma de socializare Twitter a detronat reţeaua Facebook în rândul adolescenţilor americani, potrivit rezultatelor unui studiu efectuat de o bancă comercială din Statele Unite ale Americii, informează AFP.
Astfel, 26% din cei 8.