Brandul „NN“, sub umbrela căruia vor funcţiona începând cu anul 2014 diviziile de asigurări, pensii şi managementul investiţiilor din Europa ale grupului ING, a fost selectat pe baza unei cercetări regionale care a inclus feedback din partea a 20.000 de clienţi individuali, dar şi companii.
„Noul nume NN a fost selectat din circa 300 de opţiuni posibile, în 19 limbi şi 23 de dialecte, şi reflectă atât moştenirea bogată şi rădăcinile olandeze, cât şi un brand internaţional şi sustenabil. Noul logo a fost apreciat de public, în mod special ca fiind puternic, prietenos şi atractiv“, a declarat pentru ZF Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurări de Viaţă. Continuarea pe ZFCorporate
Brandul „NN“, sub umbrela căruia vor funcţiona începând cu anul 2014 diviziile de asigurări, pensii şi managementul investiţiilor din Europa ale grupului ING, a fost selectat pe baza unei cercetări regionale care a inclus feedback din partea a 20.000 de clienţi individuali, dar şi companii.
„Noul nume NN a fost selectat din circa 300 de opţiuni posibile, în 19 limbi şi 23 de dialecte, şi reflectă atât moştenirea bogată şi rădăcinile olandeze, cât şi un brand internaţional şi sustenabil. Noul logo a fost apreciat de public, în mod special ca fiind puternic, prietenos şi atractiv“, a declarat pentru ZF Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurări de Viaţă. Continuarea pe ZFCorporate