Romtelecom şi Banca Comercială Română (BCR) au semnat un contract pentru furnizarea de servicii de suport local IT, la nivel naţional, pentru cele peste 1.000 de puncte de prezenţă ale băncii, reprezentând aproximativ 21.000 de echipamente, a anunţat operatorul de telecomunicaţii fixe.
Contractul consolidează parteneriatul dintre cele două părţi, fiind complementar celui semnat între Romtelecom, Cosmote România şi BCR în 2011 pentru servicii telecom integrate, cel mai mare contract de pe piaţă la acel moment, se arată într-un comunicat comun al celor două entităţi.
"Ca urmare a câştigării procesului de licitaţie organizat anul acesta de către BCR, Romtelecom a început să furnizeze băncii servicii de suport IT local. Serviciul constă în repararea, înlocuirea, instalarea şi asigurarea de suport local pentru echipamentele hardware şi aplicaţiile software ale băncii, dar şi remedierea eventualelor probleme apărute în infrastructura clientului", se mai spune în comunicat, care nu precizează şi valoarea contractului.
Pentru a furniza către BCR serviciile solicitate, Romtelecom dispune de o echipă de până la 350 de persoane care administrează, de asemenea, necesităţile IT ale întregului portofoliu de clienţi al Romtelecom pentru serviciile IT interne şi externe.
Pe acest segment, Romtelecom furnizează suport, în prezent, pentru aproximativ 50.000 de echipamente, deţinute de peste 50 de clienţi.
Romtelecom şi Cosmote România furnizează BCR, de asemenea, servicii integrate de telefonie VoIP (voice over Internet Protocol) pe baza tehnologiei Cisco, servicii administrate VPN şi servicii de voce şi date mobile prin intermediul reţelei Cosmote.
Romtelecom este cel mai mare jucător local de telecomunicaţii fixe, iar BCR cea mai mare bancă românească.
Romtelecom şi Banca Comercială Română (BCR) au semnat un contract pentru furnizarea