Programul derulat de Consiliul Judeţean Gorj privind pregătirea profesională a angajaţilor instituţiei a ajuns la final. 188 de oameni au ieşit mai pregătiţi în urma celor 18 luni de cursuri care au costat aproape un milion de lei. Banii au provenit aproape integral din fonduri europene.
Îmbunătăţirea pregătirii profesionale a angajaţilor Consiliului Judeţean şi a celor din unităţile subordonate a fost posibilă printr-un proiect început în aprilie 2012. Atunci, reprezentanţii instituţiei au obţinut o finanţare nerambursabilă în procent de 98% din valoarea programului estimat la puţin peste 780 de mii de lei fără TVA. Cei incluşi în proiectul de formare profesională au prezentat ieri datele finale, care arată că 188 de funcţionari publici au fost instruiţi în diverse activităţi. 20 de formatori
Ionel Dobre, managerul public al Consiliului Judeţean şi managerul proiectului, spune că unii dintre colegii săi pot acum să îi pregătească şi pe ceilalţi pentru că au fost şcoliţi în acest sens. „Noi am reuşit să instruim 188 de participanţi, iar unii dintre ei au mers la mai multe cursuri. S-au derulat opt programe de instruire. Printre cele mai importante l-aş preciza pe cel de formare formatori. Avem un număr de 20 de formatori care au reuşit să realizeze şapte programe de instruire internă. Mai avem două sisteme interne de formare, la noi şi la Direcţia Comunitară Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor. 168 de oameni au fost instruiţi în domeniile: achiziţii publice, limbi străine, dezvoltarea proiectelor, protecţia datelor cu caracter personal şi altele”, a declarat Ionel Dobre. Ca de obicei, cu bani din proiect s-au cumpărat şi electronice precum opt laptopuri, patru multifuncţionale, două video-proiectoare, două ecrane de proiecţie şi cinci aparate foto.
Programul derulat de Consiliul Judeţean Gorj privind pregătirea profesională a angajaţilor instituţi