-AA+A
Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) informează că tot mai multe dintre plângerile primite se referă la facturarea serviciilor de telefonie sau internet, evident în sensul unor costuri prea mari raportat la aşteptările clienţilor.
„În general, centralele operatorilor sunt sisteme digitale, securizate, ai căror parametri sunt verificaţi periodic, ceea ce reduce semnificativ posibilitatea apariţiei unor erori de taxare a traficului cauzate de centrala operatorilor. Totuşi, taxarea incorectă poate fi generată de faptul că furnizorul, dintr-o eroare umană, nu a introdus în sistemul său de facturare oferta sau extraopţiunile de care beneficiază un anumit client”, potrivit ANCOM.
Pentru a evita una dintre situaţiile care „umflă” factura la mobil, şi anume conectarea accidentală/automată la internet, ce permite actualizarea neintenţionată a anumitor programe, utilizatorii sunt sfătuiţi să verifice setările telefonului şi aplicaţiile sau serviciile instalate pe acesta. „De exemplu, în cazul în care este utilizată o conexiune wireless gratuită, este bine ca telefonul să nu fie setat să se conecteze automat la reţeaua furnizorului de internet în cazul în care semnalul reţelei wireless se pierde”, precizează ANCOM.
Apreciere: Select rating1 steluţă2 steluţe3 steluţe4 steluţe5 steluţe Votează acum! Tweet