Salonul Auto Bucureşti & Accesorii, deschis de joi până pe 20 octombrie la Romaero Băneasa, adună aproximativ 20 de firme din domeniu, dintre care însă lipseşte marca românească Dacia. Nu sunt aşteptate lansări în premieră, iar într-una din hale vor fi expuse maşini clasice.
E bine de ştiut că Salonul Auto Bucureşti & Accesorii nu este acelaşi lucru cu Salonul Internaţional Auto, ci e vorba de o expoziţie de mai mică amploare, cu mai puţine mărci şi cu accentul pus pe vânzare.
Printre marcile care vor expune se numără Chevrolet, Citroen, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Kia, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Seat şi Skoda.
Nu vă aşteptaţi să vedeţi modele noi pentru că nu vor exista lansări în premieră. Totuşi, mulţi dintre dealerii mărcilor participante vor aduce ultimele modele lansate în România, ceea ce înseamnă că veţi putea studia într-un singur loc mai multe oferte, fără să fiţi nevoiţi să mergeţi dintr-un showroom în altul.
Cât priveşte secţiunea de automobile clasice, aceasta este amenajată în parteneriat cu Oldtimer Studio, sub numele Bucharest Classical Car Expo.
Pe lângă maşini, la Salonul Auto Bucureşti & Accesorii vor fi prezente şi societăţi de leasing, firme furnizoare de servicii şi accesorii auto, tuning şi biciclete.
Tematica evenimentului cuprinde: autoturisme şi autovehicule utilitare uşoare şi grele, vehicule hibride şi electrice, motociclete, biciclete, piese şi accesorii auto, moto şi velo, sisteme audio şi de navigaţie, echipamente şi utilaje pentru service-uri şi spălătorii auto, tuning auto şi moto, presă de specialitate, societăţi de leasing şi de asigurări auto.
Biletul de intrare costă 20 de lei, iar parcarea 10 lei pe zi. Persoanele cu dizabilităţi de orice grad au intrare gratuită.
Aşteptaţi-vă şi la altfel de spectacole, pentru că, în dorinţa