În timp ce unele firme producătoare de maşini sportive sau luxoase s-au ferit o perioadă bună de segmentul SUV, cea mai cunoscută marcă americană a introdus unul în ofertă încă din 1999.
Primul Cadillac Escalade era doar o versiune cu altă siglă a lui GMC Yukon Denali, însă modelul a evoluat generaţie cu generaţie. Ultima reiterare a acestuia a fost prezentată zilele trecute şi va fi disponibilă la vânzare începând cu primăvara viitoare. În continuare bazat pe o platformă utilizată şi de GMC sau Chevrolet, Escalade se remarcă printr-un design specific mărcii şi un tratament mult mai luxos al interiorului. Pe lângă inserţii de lemn natural, iluminare ambientală sau sistem audio Bose cu "Active Noise Cancellation", este disponibil şi un display central cu diagonala de 12,3 inchi. Sub capotă se găseşte un enorm V8, de 6,2 litri, pentru care un proprietar ar plăti în România un impozit anual mai mare de 100 de milioane de lei vechi. Puterea maximă ajunge la 420 CP, ceea ce ar trebui să asigure acceleraţii convingătoare, în ciuda masivităţii modelului. Oricât de impresionant ar arăta pe şoselele europene, este posibil ca Escalade să nu fie disponibil oficial aici.
În timp ce unele firme producătoare de maşini sportive sau luxoase s-au ferit o perioadă bună de segmentul SUV, cea mai cunoscută marcă americană a introdus unul în ofertă încă din 1999.
Primul Cadillac Escalade era doar o versiune cu altă siglă a lui GMC Yukon Denali, însă modelul a evoluat generaţie cu generaţie. Ultima reiterare a acestuia a fost prezentată zilele trecute şi va fi disponibilă la vânzare începând cu primăvara viitoare. În continuare bazat pe o platformă utilizată şi de GMC sau Chevrolet, Escalade se remarcă printr-un design specific mărcii şi un tratament mult mai luxos al interiorului. Pe lân