Trei ofertanți au rămas în cursa pentru desemnarea constructorului tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, primul proiect care urmează să fie realizat în regim de concesiune, adică pe banii constructorului. Desemnarea urmează să fie făcută până la finele anului, întrucât a fost modificat termenul de depunere a ofertelor finale.
Pentru construcția, operarea și întreținerea celor 58 de kilometri ai tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov și-au manifestat interesul trei consorții și compania China Communications Construction Company Ltd, care s-a retras în timpul dialogului competitiv.
Termenul pentru depunerea ofertelor era stabilit pentru 15 octombrie 2013, iar desemnarea constructorului, pentru finele lunii în curs.
Toate cele trei consorții: Vinci (Franța) – Strabag (Austria) – Aktor (Grecia), Impregilo – Salini (ambele din Italia) și UMB – Tehnostrade (România) -, au solicitat prelungirea termenului, ne-a declarat Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România.
Mai mult pe Capital
Trei ofertanți au rămas în cursa pentru desemnarea constructorului tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov, primul proiect care urmează să fie realizat în regim de concesiune, adică pe banii constructorului. Desemnarea urmează să fie făcută până la finele anului, întrucât a fost modificat termenul de depunere a ofertelor finale.
Pentru construcția, operarea și întreținerea celor 58 de kilometri ai tronsonului de autostradă Comarnic-Brașov și-au manifestat interesul trei consorții și compania China Communications Construction Company Ltd, care s-a retras în timpul dialogului competitiv.
Termenul pentru depunerea ofertelor era stabilit pentru 15 octombrie 2013, iar desemnarea constructorului, pentru finele lunii în curs.
Toate cele trei consorții: Vinci (Franța) – Strabag (Austria)