Compania Coca-Cola a câştigat Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.
Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitaţi să dea curs provocării inedite de a cânta, prin telefon, cunoscuta piesă "Praf de Stele", alături de Adi Despot, solistul trupei Viţa de Vie.
Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Viţa de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul "Praf de Stele".
"Acest Duet Banner pe telefon, făcut în premieră absolută, reprezintă acum un nou trend în publicitatea online – implicarea directă a consumatorilor, care începe în online şi apoi se mută în lumea reală. Suntem foarte mândri de această campanie care integrează atât tehnologii inovatoare, cât şi mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori", a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.
Campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii când, pentru prima dată în istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele şi sticlele Coca-Cola a fost înlocuit cu cele mai populare 150 de nume româneşti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital şi PR, promovare în cinematografe, afişaje stradale şi afisaje pe autobuzele din Bucureşti şi Constanţa. Totodată, campania a cuprins şi activări speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor şi, în luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi şi activi fani de pe pagina de Facebook a brandului. Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »