ANALIZA DE JOI. Adolescenții sunt mari consumatori de talent-show-uri. Vocea României și X-Factor sunt emisiunile cu cei mai mulți telespectatori între 13 și 18 ani. În topul programelor preferate de ei se numără și iComedy, emisiunea lui Bendeac de la Antena 1.
Dacă săptămâna trecutăAnaliza de joi a vorbit despre preferințele copiilor, rubrica de astăzi trece în revistă programele favorite ale adolescenților de la țară și de la orașe.
Câteva concluzii: - în general, adolescenții de la sate se uită mai mult la televizor decât cei de la orașe. - Vocea României este pe primul loc și la țară, dar și la orașe. - X-Factor obține scoruri bune pe publicul adolescentin. - iComedy, emisiunea lui Bendeac de la Antena 1, este printre emisiunile cu cel mai numeros public între 13 și 18 ani.
Și alte emisiuni au între 40.000 și 50.000 de adolescenți pe minut la fiecare ediție, la țară: filmul de marți de pe Pro TV, serialul Îngeri pierduți (Acasă TV), X-Factor (Antena 1).
Cu mai multe variante de petrecere a timpului liber, adolescenții de la orașe stau mai puțin la televizor decât tinerii de la sate.
Indiferent de oră, publicul adolescentin de la sate este mai numeros decât cel de la orașe. Fără prea multe variante de petrecere a timpului liber, stau mai mult la televizor decât tinerii din mediul urban.
Orele de consum maxim sunt cele din Prime – Time: 20.00-23.00. În acest interval sunt aproximativ 250.000 de adolescenți de la sate pe minut și cam 180.000 de la orașe.
Emisiunile cu cel mai numeros public între 13 și 18 ani, în mediul RURAL:
Sursa: ARMA, date prelucrate de agenția de media BPN
Emisiunile cu cel mai numeros public între 13 și 18 ani, în mediul URBAN:
Sursa: ARMA, date prelucrate de agenția de media BPN
Numărul de telespectatori între 13 și 18 ani, pe ore, la sate și la orașe:
Sursa: ARMA, date