Foto: Forbes.ro
„Aveam fix trei lei în buzunar”, își amintește Dragoș Grigoriu, proprietarul Tempo Advertising, prima zi din publicitate. Acum 20 de ani, publicitarul se ducea la primul interviu la Graffiti, agenția lui Cristi Burci (patronul Adevărul de acum).
După primul interviu, s-a dus „cu tupeu” la Restaurantul Odobești. „Am cerut să vină patronul, i-am zis că-i fac cea mai tare campanie de publicitate”, povestește Grigoriu într-un dialog cu jurnalistul Petre Barbu.
Nu a ieșit nimic cu Odobești. Lângă restaurant era sediul Altrom. Grigoriu a mers pe aceeași „placă”, dar cu succes:
„Aveau faxuri, cântare electronice… Și am făcut același lucru ca la Odobești. Aveam deja tupeu. Am intrat și am zis, la fel, să vină patronul la mine! Și a venit Puiu Popoviciu. I-am zis același text.” „A fost semnat un contract foarte mare”, spune Grigoriu.
Interviul cu Dragoș Grigoriu va apărea în volumul Primul an de publicitate.
FOARTE IMPORTANT. Puteți sprijini apariția cărții prin intermediul portalului de crowdfunding we-are-here.ro.
SUSȚINEȚI VOLUMUL PRIMUL AN DE PUBLICITATE! Intrați și susțineți un volum “despre „epoca de piatră” a publicității românești”, după cum spune autorul, AICI.
Dragoș Grigoriu: În blocul în care stăteam, în Colentina, aveam o vecină care era studentă la ASE. Era de undeva de loc din Câmpina. Și într-o zi, m-a rugat s-o însoțesc la un interviu. Trebuia să se ducă la o firmă, Graffiti, la unul, Burci. Și m-am dus acolo cu ea… Mi-am pus și eu haina frumoasă pe mine, mi-am luat o geantă diplomat care n-avea nimic înăuntru…
Ce-ai făcut cât a fost fata la interviu?
Dragoș Grigoriu: Cât am așteptat-o, am descoperit pe o masă niște foi dactilografiate, cu antetul Graffiti și cu un fel de logo, arătând desenat un tânăr care scria „Graffiti” pe un zid de cărămizi. Sub acest logo era scris un titlul: „Oferta noas