Asfaltul de pe porţiunea de centură care leagă tronsonul I de tronsonul II prin interiorul oraşului (respectiv pe Drumul CET-ului, dar şi anumite porţiuni din Fundătura Hărmanului) a început să se degradeze tot mai tare ţinând cont că anul acesta nu s-a mai făcut nici un fel de reparaţie, iar gropile s-au mărit de la o zi la alta. Carosabilul de pe Drumul CET-ului este pe o porţiune destul de mare din dale de beton, iar, cu timpul, din cauza traficului intens şi a intemperiilor, plombele de asfalt puse peste ciment s-au deteriorat, astfel că denivelările au apărut imediat.
Limitatoare de viteză „naturale”
Pentru cei care tranzitează Braşovul pe ocolitoare apariţia acestor cratere nu este deloc o bucurie, mai ales pentru cei care trec prima oară pe aici şi pentru care gropile sunt adevărate capcane. Dacă limitatoarele de viteză nu au reuşit să-i tempereze pe şoferi să reducă viteza, denivelările naturale au reuşit, cu siguranţă, iar în loc de 70 de km/oră, cât este limita, cei care vor să-şi protejeze maşina merg uneori şi cu 20 km/oră. Şi semnalizarea drumului lasă de dorit, marcajele nemaifiind refăcute de o bună bucată de timp, lucru care, de asemenea, îngreunează traficul. Pe anumite porţiuni gropile au început deja să fie destul de greu de ocolit şi cum iarna bate la uşă, cel mai probabil acestea se vor înmulţi, dacă drumarii nu intervin măcar în ceasul al XII-lea.
Tronsonul I a început să se degradeze
Nu în ultimul rând, conducătorii auto care vor să intre în Braşov de pe tronsonul doi al ocolitoarei sau de pe DN 11 trebuie să ştie că la intrarea pe bretele de legătură cu tronsonul I îi aşteaptă o altă serie de cratere. Asta din cauza faptului că pe aceste porţiuni de şosea s-a turnat doar un strat de asfalt provizoriu, care s-a degradat cu timpul. Cum încă din luna iulie, contractul de execuţie pentru acest tronson a fost reziliat, după