Producătorul de cosmetice Farmec a deschis, vineri, la Cluj-Napoca, primul Centru de Frumuseţe din ţară, în urma unei investiţii de 360.000 de euro, unde clientele vor beneficia gratuit de şedinţe de dermoanaliză şi consultanţă de specialitate pentru a afla care sunt produsele potrivite pentru ele.
Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Farmec, noul centru de frumuseţe, deschis în apropierea fabricii din Cluj-Napoca, se întinde pe o suprafaţă de 225 de metri pătraţi.
"Farmec a deschis, vineri, un nou concept de magazin al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu, şi anume Centrul de Frumuseţe Farmec. Rezultat al unei investiţii de peste 360.000 euro, Centrul de Frumuseţe cuprinde, pe lângă zona comercială, un spaţiu de dialog direct cu consumatorii. Centrul de Frumuseţe Farmec, situat în apropierea fabricii, are o suprafaţă totală de 225 metri pătraţi, dintre care 118 metri pătraţi sunt destinaţi prezentării şi comercializării efective a produselor, iar restul au fost special amenajaţi ca spaţiu pentru întâlnirile consumatoarelor cu specialiştii Farmec. Astfel, vizitatoarele centrului se vor putea bucura de cele mai noi lansări de produse şi vor avea parte de reduceri şi promoţii speciale. De asemenea, vor beneficia gratuit de şedinţe de dermoanaliză şi consultanţă de specialitate pentru a afla care sunt cele mai potrivite produse pentru tenul lor", se arată în comunicat.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, arată în comunicat că deschiderea Centrului de Frumuseţe este un eveniment special la care s-a lucrat timp de patru luni, compania fiind "un brand simbol pentru Cluj-Napoca".
Acesta a menţionat că planurile Farmec includ deschiderea unor centre de frumuseţe similare şi în alte oraşe din ţară.
Farmec a deschis primul magazin propriu la Cluj-Napoca in anul 1975.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare