Cu toate ca a crescut gradul de informare al brailenilor, privind modul in care trebuie sa actioneze pentru a nu fi inselati prin telefon, aspect dovedit de faptul ca, in doua situatii semnalate Politiei saptamana aceasta, vigilenta persoanelor apelate a dejucat planurile infractorilor, raman inca persoane vulnerabile in fata metodei „accidentul”. Cel mai recent caz inregistrat este acela al unei brailence de 59 ani care, in ziua de 8.10.2013, a fost sunata pe telefonul fix de o persoana necunoscuta, recomandandu-se a fi nepotul ei, i-a spus ca a produs un accident de circulatie si i-a solicitat sa cumpere coduri de reincarcare pentru cartele telefonice, pentru a-l ajuta sa scape de raspundere. Fara a verifica informatiile primite, femeia a cumparat coduri de reincarcare in valoare de 1.200 de lei, le-a transmis telefonic asa-zisului nepot, dupa care, la solicitarea acestuia, a distrus bonurile. Cand sora sa, pe care a sunat-o ulterior, i-a infirmat implicarea nepotului in vreun accident rutier, aceasta si-a dat seama ca a fost inselata si a anuntat Politia. In acelasi mod a fost inselata si o alta braileanca, in varsta de 52 de ani, care a cumparat si transmis unui pretins fiu, care i-a spus telefonic faptul ca se afla in spital, ca urmare a unui accident rutier, coduri de incarcare a cartelelor telefonice, in valoare de 1.184 de lei. Politistii braileni revin si va informeaza cum procedeaza infractorii Suna, de obicei pe telefonul fix, se dau drept rude apropiate ale persoanei apelate (fiu, ginere, nepot) si, cu o voce prefacuta, simuland suferinta si ingrijorare, spun ca au fost implicati intr-un accident rutier, ca se afla in spital (ei sau eventualele victime ale accidentului) si cer sa le fie trimise de urgenta coduri de reincarcare electronica a cartelelor telefonice sau diferite sume de bani, acestea fiindu-le necesare pentru a scapa de raspundere, pentru pla