Land of Quattro, un traseu prin munţii Alpi ce străbate şase ţări şi 44 de trecători, reprezintă modul în care Audi a ales să-şi valorifice gama RS,Cele mai sportive şi exclusiviste automobile ale sale. Audi a celebrat în Alpi nu numai puterea motoarelor, ci şi tradiţia europeană a constructorilor de automobile şi nu numai.
Portivitate, rafinament, tradiţie şi tehnologie, acestea sunt bazele oricărui constructor auto ce aspiră la intrarea în cărţile de istorie. Constructorii premium şi cei de lux întotdeauna au căutat să se diferenţieze de celelalte branduri nu doar prin tehnologie, ci şi prin tradiţie. Aşa au luat naştere versiunile S şi RS de la Audi, AMG de la Mercedes-Benz şi M de la BMW, chiar dacă producţia şi vânzările acestora reprezintă un procent scăzut din totalul modelelor lansate pe piaţă.
Audi „atacă" tocmai pe acest segment alături de gama RS, care include cele mai performante automobile ale sale, şi cu sistemul quattro, sistem care a promovat intens marca în anii ’80, perioadă când a început relansarea brandului german.
Pentru a scoate în evidenţă performanţele acestui sistem, Audi a organizat începând cu 2008 adevărate expediţii cu modelele de top prin Statele Unite în 2008, Europa în 2009 şi China în 2011. În acest an nemţii au organizat Audi Land of quattro – Alpen Tour 2013, un traseu format din 12 etape, pe o distanţă de aproape 4.500 de kilometri ce a traversat 44 de trecători prin munţii Alpi şi nu mai puţin de şase ţări, începând din Principatul Monaco, trecând prin Franţa, Italia, Elveţia, Germania şi ajungând în Austria.
Quattro reprezintă brandul care a relansat prin tehnologie Audi în 1980, atunci când celebrul Ur quattro a fost prima maşină sport de serie care dispunea de tracţiune integrală. Au urmat Sport quattro şi modelele care participau la acea vreme în etapele mondiale de raliu. De atunci,