Fiecare platformă social media are o identitate unică, formată de oamenii care fac parte din reţea. Unele site-uri sunt preferate de adulţii tineri, care sunt mai activi seara, iar altele sunt destinate celor care postează în timpul zilei. Sursa: Codrin Prisecaru
Potrivit Business Insider, aceste aspecte şi particularităţi sunt baza marketingului personalizat, care devine o parte tot mai importantă a afacerilor de pe internet.
Facebook are încă un public tânăr, însă a înregistrat o creştere de 45% a utilizatorilor cu vârste cuprinse între 45 şi 54 de ani de la sfârşitul anului trecut. În SUA, 73% din cei care intră pe Facebook au venituri de peste 75.000 de dolari pe an, în timp ce aceştia sunt mult mai puţini numeroşi pe Twitter (17%). Doar 14% din utilizatorii Facebook sunt din SUA.
Instagram. Aproape 70% din utilizatori sunt femei.
Twitter. Are o comunitate tânără foarte extinsă. 27% dintre utilizatorii americani au între 18 şi 29 de ani, iar doar 16% au între 30 şi 40 de ani.
LinkedIn are un public foarte împrăştiat geografic, iar majoritatea utilizatorilor sunt bărbaţi.
Google+ pare să fie o reţea socială destinată doar bărbaţilor, care reprezintă 70% din utilizatori.
Pinterest este dominat de utilizatorii de tablete. Aproximativ 84% dintre cei care folosesc acest site sunt femei.
Tumblr este foarte răspândit printre tinerii fără posibilităţi financiare, doar 8% din utilizatorii americani câştigând peste 75.000 de dolari.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO: Sorina Matei: Subteranele PSD. Adevăratele motive pentru care România a ajuns în blocajPEŞTELE UCIGAŞ! Lacurile bucureştene, invadate de somnul pitic american!ŞANTAJ de două milioane de euro. Oameni de afaceri sechestraţi şi schingiuiţi pentru taxe de protecţie
TOP 3 ARTICOLE POPULARE:PIRAMIDELE DE FLORI din DEŞERT