Financial Times şi-a anunţat intenţia de a publica o ediţie tipărită unică pe zi, valabilă în toată regiunile unde este distribuit acest ziar cu specific economic, pentru a se putea concentra mai bine asupra conţinuturilor sale online, informează AFP.
“Proiectul nostru este de a lansa o ediţie print unică, pentru toate regiunile, din primul semestru al anului 2014″, a scris redactorul-şef Lionel Barber, într-o notă trimisă miercuri angajaţilor cotidianului economic britanic.
Aceasta este consecinţa strategiei publicaţiei de a da prioritate domeniului online, în condiţiile în care abonamentele pentru acest tip de conţinut depăşesc cu 100.000 de unităţi abonamentele pentru ediţia tipărită. Totodată, Barber spune că aceste modificări vor fi operate în condiţiile în care tot mai mulţi cititori preferă să citească conţinuturile pe computer, tabletă şi telefoane inteligente.
Astfel, cotidianul, deţinut de compania Pearson, nu va mai publica multiplele sale ediţii actualizate în funcţie de orarele ţărilor în care apare.
În prezent, Financial Times apare în cinci ediţii: SUA, Marea Britanie, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia.
“Modificările vor avea impact asupra structurii redacţiei şi a modului nostru de a face jurnalism”, a spus Barber.
Eventualele implicaţii asupra angajaţilor nu vor fi cunoscute decât “peste câteva luni”, a precizat un purtător de cuvânt al publicaţiei.
Mai mult pe Economica.net
Financial Times şi-a anunţat intenţia de a publica o ediţie tipărită unică pe zi, valabilă în toată regiunile unde este distribuit acest ziar cu specific economic, pentru a se putea concentra mai bine asupra conţinuturilor sale online, informează AFP.
“Proiectul nostru este de a lansa o ediţie print unică, pentru toate regiunile, din primul semestru al anului 2014″, a scris redactorul-şef Lionel Barber, într-o notă trimisă mier