Stânga: reclamă pentru TopChef apărută în Jurnalul Național. Dreapta: captură dintr-un promo MasterChef din sezoanele trecute. Foto: Paginademedia.ro
Antena 1 va lansa, în curând, show-ul de cooking TopChef, aflat la al doilea sezon. Ce împarte cu MasterChef, concurentul de pe Pro TV?
Într-o machetă publicată ieri de Jurnalul Național, sloganul folosit de macheta publicitară pentru TopChef este “Prinde gustul competiției”.
Sloganul “Prinde gustul competiției” a fost folosit, două sezoane la rând, de MasterChef, emisiunea de pe Pro TV.
Postul Antena 1a anunțat recent revenirea celui de-al doilea sezon al MasterChef. Show-ul de gătit va aduce față în față 24 de bucătari, care vor concura pentru titlul de Top Chef. Noutatea acestui sezon este că unele dintre preparatele bucătarilor vor fi gustate de vedete din show-biz-ul autohton, iar numărul probelor a fost redus de la cinci la trei.
Chef Joseph Hadad, jurat Top Chef: „Nivelul bucatarilor este foarte ridicat, oameni care au lucrat in restaurante cu stele Michelin din Belgia, Paris si Anglia, ceea ce e exceptional pentru noi, pentru ca jurizam retete adevarate, sofisticate. O noutate este faptul ca in acest sezon nu vor avea de infruntat doar criticile noastre, ci si ale unora dintre cele mai pretentioase vedete din show biz, invitate sa deguste farfuriile Top Chef”
Nicolai Tandm, jurat Top Chef: “Totusi, am fost și drăguți, astfel că am redus numărul probelor de la cinci la trei, dar asta nu înseamnă că nu așteptăm de la ei să ne surprindă cu fiecare probă și preparat. Sunt profesioniști, astfel că așteptările sunt pe măsură.” Stânga: reclamă pentru TopChef apărută în Jurnalul Național. Dreapta: captură dintr-un promo MasterChef din sezoanele trecute. Foto: Paginademedia.ro
Antena 1 va lansa, în curând, show-ul de cooking TopChef, aflat la al doilea sezon. Ce împarte cu MasterChef, c