Aseara, au fost desemnati castigatorii celei de-a 13-a editie Internetisc, intr-o gala care s-a desfasurat la Pro Cinema si a fost animata de prezentatorii Razvan si Dani. Webstyler a fost desemnata agentia anului, castigand sase premii. Printre proiectele castigatoare a fost si o campanie care a fost realizata de pe o zi pe alta, asa cum a precizat reprezentanta companiei. Ea a declarat ca ideea i-a venit unui coleg, apoi agentia s-a dus cu ea la Lucian Mandruta si Claudiu Pandaru de la Mediafax Group, care au acceptat-o pe loc, iar a doua zi era “in air”. Realizata intr-un timp record, campania Gandul.info a fost reflectata in peste o suta de publicatii din Europa, iar inainte cu o zi de Internetisc a castigat Grand Prix la Festivalul Golden Drum (Slovenia).
Puteti gasi mai multe informatii despre acest eveniment in comunicatul Agentiei People.
“Webstyler a fost desemnată agenţia anului, aceasta câştigând în total şase premii, printre care trofeul de aur la Websites, Microsites and blogs promoting brands, cu “Ţara lui Andrei”, pentru Petrom şi trofeul de argint la categoria Interactive Campaigns – Digitally Led Campaigns, pentru campania “Why don’t you come over?”, realizată pentru Gândul.info.
Agenţiile câştigătoare la ediţia de anul acesta sunt: CAP & SENIORHYPER, CARAT România (alături de Mediafax Group), Colorbitor Digital, GreenPixel Interactive, HMedia România, iLeo (cu Arsenoaiei & Mătăşel), Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, MRM Worldwide România (cu BV McCann Erickson România & UM România), Publicis Bucharest, The Practice România şi Webstyler (împreună cu GMP Advertising).
MRM Worldwide România a plecat acasă cu cinci premii, două pentru campania “Bucharest not Budapest”, pentru brand-ul ROM, două premii pentru campania “Share your voice”, realizată pentru Coca-Cola, un premiu pentru lucrarea „Doncafé Live Radio