AUDIENȚE. Iuliana Tudor a prezentat O dată-n viață pentru prima dată într-o seară de joi. A fost ratingul peste ce scotea programul când era în grilă vineri?
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele de aseară:
NAȚIONAL. Emisiunea Iulianei Tudor (întinsă pe trei părți, până la miezul nopții) a avut o medie de 558.000 de telespectatori pe minut, la nivelul întregii țări. A fost pe locul patru, într-o seară în care topul a fost condus de Antena 1, cu Next Star și Dan Negru. Antena 1 avea, pe intervalul Iulianei Tudor, o audiență de peste trei ori mai mare decât a postului public. În sezonul trecut, când O dată-n viață era vinerea, programul Iulianei Tudor a avut o medie de 850.000 de români pe minut la fiecare ediție.
URBAN. La orașe, Iuliana Tudor a fost pe locul cinci, cu 210.000 de persoane pe minut. Pe intervalul emisiunii, pe primul loc a fost tot Antena 1, cu peste un milion de telespectatori de la orașe. În sezonul trecut, O dată-n viață avea, în medie 340.000 de orășeni în fiecare minut, la fiecare ediție.
Audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii O dată-n viață, joi 10 octombrie, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiențele posturilor TV pe intervalul emisiunii O dată-n viață, joi 10 octombrie, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
AUDIENȚE. Iuliana Tudor a prezentat O dată-