"Alege-ţi perechea norocoasă!". Aşa îşi îndeamnă Benvenuti clienţii, căci, din 1 octombrie, brandul orădean a lansat o importantă campanie cu premii în pregătirea aniversării de 10 ani de existenţă.
Încalţă-te ca Antonia!
Lansarea oficială a campaniei "Alege-ţi perechea norocoasă!" s-a desfăşurat joi seară, în zona cafenelelor Violet şi Pellini Top din Lotus Center, în prezenţa interpretei Antonia, aleasă pentru a reprezenta imaginea brandului orădean în următoarea perioadă.
"Prin această campanie dorim să mulţumim clienţilor noştri că existăm şi vrem să le oferim tot ce este mai bun. Este clar că cea mai bună imagine pe care o puteam alege în acest moment pentru brandul nostru este Antonia", a spus Dan Pavel, manager general al Benvenuti.
Dacă în urmă cu trei ani retailerul de încălţăminte oferea ca mare premiu un BMW Seria 3, de data aceasta clienţii au şansa să câştige trei maşini Mini Cooper, plus multe alte premii constând în încălţăminte de calitate, dacă cumpără din magazinele brandului.
Într-o scurtă conferinţă de presă, Antonia a dezvăluit joi că a acceptat să fie imaginea brandului Benvenuti pentru că este o fană a accesoriilor şi pentru că încălţămintea retailerului este una fashion, dar şi comodă. "Îmi plac mult pantofii Benvenuti şi chiar în seara asta port o pereche de încălţăminte a brandului. Şi pe scenă voi purta tot Benvenuti", a spus Antonia.
Eveniment cu priză
În jurul orei 19, zona cafenelelor Violet şi Pellini Top era plină cu invitaţi ai Benvenuti curioşi să vadă noile trenduri în materie de încălţăminte şi genţi din cadrul colecţiei de toamnă-iarnă a retailerului. De asemenea, în faţa scenei instalate de organizatori se adunaseră deja sute de orădeni care voiau să vadă prezentările de modă, dar mai ales recitalul Antoniei. Introduşi în scenă de Beatrice Szuhai, manechinele şi manechinii Graziela Models au pre