Primarul Nicolae Robu a întrerupt vineri conferinţa de presă organizată de Traian Stoia. Edilul a vrut să semneze în faţa jurnaliştilor un parteneriat prin care Timişoara ar urma să testeze gratuit în perioada următoare un autobuz electric care va circula pe linia autobuzului 33 timp de o lună.
Nicolae Robu a spus că vrea să vadă care sunt costurile de consum şi de mentenanţă a noilor autobuze care costă de două ori mai mult decât autobuzele clasice. ” Cei de la compania Cefin ne-au pus la dispoziţie un autobuz electric pe care îl vom testa gratuit timp de o lună. Vreau să vad care sunt costurile faţă de autobuzele clasice, oricum viitorul este cel al autobuzelor electrice“, a spus Nicolae Robu.
Ioan Goia, managerul RATT a declarat că acest autobuz va parcurge zilnic 200 de kilometri. ” Autobuzul va circula pe linia mijlocului de transport în comun 33. Autobuzul electric va parcurge zilnic 200 de kilometri deşi acesta poate circula aproximativ 250 de kilometri fără a fi încărcat. Vom vedea dacă aceste autobuze sunt mai bune şi au costuri mai mici decât autobuzele clasice“, a declarat Ioan Goia.
Autobuzele puse la dispoziţie de compania Cefin sunt produse în China şi au un cost de două ori mai mare faţă de autobuzele care merg pe bază de curent sau pe bază de motorină.
Primarul Nicolae Robu a întrerupt vineri conferinţa de presă organizată de Traian Stoia. Edilul a vrut să semneze în faţa jurnaliştilor un parteneriat prin care Timişoara ar urma să testeze gratuit în perioada următoare un autobuz electric care va circula pe linia autobuzului 33 timp de o lună.
Nicolae Robu a spus că vrea să vadă care sunt costurile de consum şi de mentenanţă a noilor autobuze care costă de două ori mai mult decât autobuzele clasice. ” Cei de la compania Cefin ne-au pus la dispoziţie un autobuz electric pe care îl vom testa gratuit timp de o lună. Vreau să