Lucrările la primul pod al pasajului Mihai Bravu vor fi terminate în martie 2014, iar în paralel cu acestea vor începe, în funcţie de starea vremii, cele la al doilea pod, întregul obiectiv urmând să fie gata în decembrie 2014, a anunţat, vineri, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
"S-au montat deja 16 traverse, adică grinzi prefabricate de aproximativ 40 de metri lungime fiecare, pe primele patru deschideri ale podului şi mai avem încă 28 pentru primul pod. Primul pod, Calea Văcăreşti - Mihai Bravu, are lungimea de 675,4 metri, celălalt mai mult - 687,7 de metri, pe Mihai Bravu - Calea Văcăreşti. Pasajul rezolvă conflictul de circulaţie de la nivelul a două puncte esenţiale - Splaiul Unirii şi Dâmboviţa pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecţia Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piaţa Sudului", a mai spus edilul, cu ocazia unei vizite la şantierul pasajului.
Cu acelaşi prilej, Oprescu a precizat că beneficiarii direcţi ai viitorului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni şi 450.000 de maşini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".
Primarul general a mai spus că pasajul va avea două poduri supraterane paralele, iar întârzierea lucrărilor este de un an şi jumătate.
VIDEO AICI
Lucrările la primul pod al pasajului Mihai Bravu vor fi terminate în martie 2014, iar în paralel cu acestea vor începe, în funcţie de starea vremii, cele la al doilea pod, întregul obiectiv urmând să fie gata în decembrie 2014, a anunţat, vineri, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
"S-au montat deja 16 traverse, adică grinzi prefabricate de aproximativ 40 de metri lungime fiecare, pe primele patru deschideri ale podului şi mai avem încă 28 pentru