Starea proastă a drumurilor din zona comunei Ungra a făcut şi ca operatorii de transport de persoane să renunţe la curse, iar şoselele care ar fi creat legături directe între sate au fost făcute doar pe jumătate
Asfaltarea drumului dintre Dăişoara şi Ungra, a fost începută în urmă cu patru ani, însă drumul a rămas făcut doar pe jumătate, după ce Guvernul a tăiat banii pentru acest proiect. „Este vorba despre o distanţă de 10,5 km între cele două localităţi, iar, în 2009, s-au făcut 2,5 km. Practic s-a asfaltat porţiunea din sat şi până la ieşire din sat. În 2012, s-au pietruit 4 km, apoi trebuia să se toarne asfaltul. Din cauza blocării fondurilor de la Guvern, nu s-a mai făcut nimic. Acum sperăm ca, împreună cu ministrul Energiei, braşoveanul Constantin Niţă, să vorbim la Ministerul Dezvoltării, şi să ne aloce bani pe bugetul de anul viitor, să terminăm şi restul de 7,5 km. Toată invesitţia este de vreo 10,1 milioane de lei vechi, după reactualizarea calculelor“, spune primarul din Ungra, Traian Stanciu.
Un alt proiect al edililor din Ungra care a prins contur a fost realizarea unei legături directe între Dăişoara şi Rupea, însă, şi în acest caz mai este nevoie de alţi bani pentru finalizarea lucrărilor. „Era un drum de câmp, iar pe vremea când exista raoinul Rupea, pe acolo se mergea cu căruţa. Am refăcut şase podeţe, am lărgit drumul la 5,5 metri, am făcut rigole. Drumul are 8,5 km, din care noi am făcut 5 km, restul fiind pe raza oraşului Rupea. Din păcate, cei de la Rupea nu s-au apucat de el, chiar dacă rupenii au terenuri agricole şi ferme în zonă. Este un foarte mare avantaj pentru sătenii din Dăişoara, care în loc să parcurgă 25 de kilometri, ca acum, ar face doar o treime. Mai mult, poate astfel s-ar rezolva şi transportul public Ungra – Dăişoara – Rupea, care acum nu mai funcţionează pentru că nu era rentabil“, a explicat edilul pentru Ziarul A