News AutoItalia a preluat marca Infiniti în vara anului 2009, pe fondul lansării mărcii nipone la nivel european."Infiniti este o poveste care se apropie de sfârşit. Am decis să nu mai comercializăm acest brand şi să ne concentrăm pe branduri şi modele care aduc companiei un profit mult mai mare.
Atât politica lor de dezvoltare şi comercializare cât şi faptul că marca a fost lansată pe timp de criză", a spus Israel Meir, directorul general al AutoItalia, citat de zf.ro. Decizia vine după ce vânzările Infiniti pe piaţa locală au fost de trei unităţi în primele opt luni ale acestui an, în scădere cu aproape 90% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Citeste mai mult pe Zf.ro
News AutoItalia a preluat marca Infiniti în vara anului 2009, pe fondul lansării mărcii nipone la nivel european."Infiniti este o poveste care se apropie de sfârşit. Am decis să nu mai comercializăm acest brand şi să ne concentrăm pe branduri şi modele care aduc companiei un profit mult mai mare.
Atât politica lor de dezvoltare şi comercializare cât şi faptul că marca a fost lansată pe timp de criză", a spus Israel Meir, directorul general al AutoItalia, citat de zf.ro. Decizia vine după ce vânzările Infiniti pe piaţa locală au fost de trei unităţi în primele opt luni ale acestui an, în scădere cu aproape 90% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Citeste mai mult pe Zf.ro