În noiembrie va ieşi în lumina reflectoarelor o nouă starletă Porsche, mult aşteptatul SUV Macan fiind programat a debuta pe tărâm nord-american în cadrul L.A. Auto Show.
Prototipuri sumar mascate au fost deja surprinse în teste de ceva timp, iar recent, câteva schiţe şi teasere au fost date publicităţii de către fabricantul din Zuffenhausen. Fratele mai mic al lui Cayenne va utiliza platforma MLB rezervată modelelor cu motoare longitudinale ale grupului VAG, aceeaşi pe care o va folosi Audi pentru construcţia celei de-a doua generaţii Q5 din 2015. Deşi va împărţi scheletul cu viitorul tot-teren mediu din Ingolstadt, designul interior şi cel exterior sunt 100% Porsche.
Cum fabricantul a transmis faptul că Macan va consuma între 6,1 litri la sută şi 9,2 litri, nu este exclus ca alături de propulsoarele de 3 litri, constructorul german să doteze crossover-ul şi cu nişte performante motoare în patru cilindri 2.0 TDI şi 2.0 TFSI provenite de la Audi Q5, care însă vor oferi mai mulţi kilowaţi şi cuplu. Versiunea de înaltă putere Macan Turbo va prelua o versiune a V6-lui de pe Panamera S şi va livra 380 CP. Cu ai săi 420 CP, Macan Turbo S se va poziţiona ca vârf de gamă. Modelele turbo se vor distinge prin prize de aer dilatate, splittere orizontale în bară, etriere roşii şi evacuări dreptunghiulare. Minunea tehnologică reprezentată de performanta transmisie cu dublu ambreiaj PDK (Porsche Doppelkupplung Getriebe) cu padele la volan va reuşi să schimbe rapoartele în 40 de milisecunde.
De pe viitoarele versiuni Macan Turbo şi Macan Turbo S nu va lipsi opţiunea achiziţionării pachetului Sport Chrono. Arsenalul va fi compus din frâne ceramice rezistente la sesiuni intense de torturi prelungite pe circuit, suspensie activă PASM şi sistemul de bare stabilizatoare care au rolul de a interveni prin electronica sofisticată asupra rigidizării şi echilibrării trenului