Brandurile de fashion străine îşi intensifică ritmul de expansiune în China, unde rândurile tot mai mari ale clienţilor cu stil şi noile centre comerciale ajută la creşterea vânzărilor lor
Hermann Ng, directorul executiv al Nation Retail, o companie de consultanţă din Shanghai: Numărul de branduri străine din ţară este departe de a fi saturat, având în vedere cererea de la cumpărătorii din China şi numărul mare de centre comerciale
Motivi, un brand de modă controlat de Mirgolio Group SpA, o companie textilă italiană şi un producător de îmbrăcăminte, a înregistrat o creştere de două cifre anul acesta în China, a declarat, într-un interviu pentru China Daily, directorul general al grupului, Aldo Spaanjaars.
După Italia şi Rusia, China este a treia cea mai mare piaţă a grupului, a spus el.
Mirgolio, care deţine 50% din E&P, un brand fashion local din China, observă mai multe branduri locale, pentru oportunităţi de fuziuni şi achiziţii.
Spaanjaars a spus că femeile italiene au un stil personal unic, în timp ce femeile din China preferă să imite ţinuta colegelor lor.
Prin urmare, în Italia, stocul magazinelor este în cantităţi limitate. "Ceea ce se vinde este vândut, iar în viitor aduc alte lucruri noi", a spus el.
Cel mai bun vânzător câştigă
Însă, în China, succesul se bazează foarte mult pe a fi cel mai bun vânzător, care continuă să genereze vânzări, a adăugat el.
Ca un brand fashion cu o producţie accelerată, inventarul reprezintă cea mai mică problemă a companiei. "Avem produse noi în fiecare an. Încetinim ceea ce cumpărăm atunci când vine inventarul şi reacţionăm rapid" a mai spus el.
Brandul a lansat un magazin online pentru produsele care nu se vând bine, a notat el.
Înarmat cu portofoliul lor de brand complet, brandurile de modă străine s-au înghesuit în cadrul naţiunilor, mări