Seara de sâmbătă a fost a show-ului Vocea României de la Pro TV. Emisiunea de talente a avut 2,2 milioane de telespectatori, aproape dublu față de cel de-al doilea clasat. Kanal D a fost pe trei cu ultimul episod din Iffet.
Paginademedia.ro prezintă audiența posturilor TV pe intervalul emisiunii Vocea României.
NAȚIONAL.Pro TV a avut pe intervalul Vocea României o medie de 2,2 milioane de telespectatori din toată țara. Antena 1, postul care aseară a difuzat Te cunosc de undeva, a fost urmărit de 1,1 milioane de persoane. Kanal D s-a clasat pe locul al treilea cu ultimul episod din serialul Iffet. Postul turc a înregistrat o medie de 988.000 de privitori.
URBAN.Pe publicul de la orașe, show-ul Vocea României a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane (12 rating), în timp ce al doilea clasat, Antena 1, avea 725.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pro TV a condus detașat pe publicul comercial. Pe intervalul Vocea României, postul de televiziune a avut o medie de 813.000 (14,6 rating) de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani, în timp ce Antena 1, aflat pe locul al doilea, a fost urmărit de 299.000 (5,4) de persoane.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Seara de sâmbătă a fost a show-ului Vocea României de la Pro TV. Emisiunea de talente a avut 2,2 milioane de telespectatori, aproape dublu față de cel de-a