Cine este pe Facebook? Un răspuns simplu la această întrebare ar fi "toată lumea". Acesta este şi motivul pentru care orice companie şi orice brand trebuie să ia în serios prezenţa pe reţeaua de socializare, precum şi o strategie de conţinut bine pusă la punct.
Însă, datele detaliate privind audienţa Facebook relevă motive întemeiate şi specifice pentru ca un brand să fie activ pe reţeaua de socializate, cum ar fi faptul că deşi au existat ştiri că audienţa îmbătrâneşte, de fapt prezenţa adulţilor este în continuare puternică.
Pornind de la un studiu realizat de BI Intelligence, Business Insider arată că Facebook este o platformă puternică pentru promovarea companiilor, brandurilor şi produselor.
Raportul cuprinde statistici-surpriză, fie că este vorba despre nivelul veniturilor utilizatorilor sau despre vârsta lor.
1. Populaţia şi rata de penetrare
Deja este cunoscut faptul că peste 1 miliard de oameni au cont pe Facebook. Însă, rata de penetrare în pieţele principale este diferită. De exemplu, în Statele Unite, 67% din utilizatorii de internet sunt şi pe Facebook. În plus, în pieţele europene, procentul este mai mare. În Marea Britanie, acesta este de peste 82% dintre persoanele care au o conexiune la internet.
2. Vârsta utilizatorilor
Facebook are utilizatori, în mare parte, tineri. În America, 83% dintre utilizatorii de internet au între 18 şi 29 de ani sunt şi pe Facebook, în timp ce procentul total al utilizatorilor este de 67%. Totuşi, procentul celor care au între 45 şi 54 de ani a crescut cu 46% de la finele anului 2012, până în prezent.
3. Venitul
O mare parte din utilizatorii de Internet din Statele Unite cu venit anual de peste 75.000 dolari folosesc şi reţeaua de socializare Facebook. În schimb, doar 17% dintre aceştia au un cont de Twitter şi doar 13% utilizeaz