Mulţumită aranjamentului dintre Renault şi Daimler, actualul Mercedes CLA Class va avea ca versiune entry-level la diesel-uri acelaşi commonrail cu injecţie pe motorină de 1.461 cc ce animă şi Clio 4. Odată ce se va regăsi instalat sub capota coupe-ului premium compact în patru portiere şi va fi decorat cu steaua în trei colţuri, micul 1.5 dCi în patru cilindri de origine Renault va fi inscripţionat cu indicativul 180 CDI.
Aşadar, la baza gamei CLA se va apela la un transfer de tehnologie dinspre francezi spre nemţi. Cu aportul a 109 CP şi 260 Nm, cel mai ieftin şi mai economic Mercedes-Benz CLA Class diesel se va mulţumi cu doar 3,9 litri de motorină la sută pe un parcurs mixt, iar emisiile se vor plafona la 100 de grame CO2 la km. Pe Clio 4, acest dCi de 1.5 litri consumă doar 3,6 litri de motorină la suta de km, iar emsiile sunt mai mici cu 10 grame. Totuşi, la consum, viitorul Mercedes CLA 180 CDI nu va fi şi cel mai economic model Daimler construit pe platforma MFA cu tracţiune faţă, în gamă existând versiunea specială a compactei A 180 CDI Blue Efficiency Edition. Recordmanul din gama Mercedes, A 180 CDI BE Edition are tot 109 CP izvorâţi din aceeaşi capacitate de de doar 1.500 cc şi care adoptă tehnologia common-rail de nouă generaţie, fiind produsul aceluiaşi parteneriat cu grupul Renault-Nissan. Consumul de motorină scade la 3,6 litri la sută iar emisiile sunt de 92 grame CO2 la km.
Sedanul coupe CLA nu se va târî în compania acestui motor de bază, reuşind o acceleraţie 0-100 km/h surprinzătoare, în 11,6 secunde, cât şi o viteză maximă de 205 km/h, ajutat bineînţeles şi de silueta sa în formă de pană aerodinamică. Beneficiind de injecţie directă de motorină şi preţuind fiecare picătură de carburant, CLA 180 CDI are în plus şi un nivel de zgomot redus, precum şi o eficienţă de excepţie. Mulţumită pachetului BlueEfficieny Edition, la îmbunătăţirea ac